top of page

7 dolog, amiért érdemes digitális kijelzőkbe fektetni

  • Szerző képe: Sára Anna Bálint
    Sára Anna Bálint
  • 2022. dec. 13.
  • 3 perc olvasás

Frissítve: 2022. dec. 19.

A siker a záloga lehet, ha versenytársaink előtt járunk. Akik korán felismerték a digitalizációban rejlő lehetőségeket, gyakran lehagyták versenytársaikat, és szereztek piaci előnyt.

Samsung digital poster to window, digitális kijelző kirakatba, ablakba

Egyre nagyobb teret hódítanak a digitális kijelző. Hogy miért? Mert működnek.


A digitális kijelzők felhasználásának számtalan módja van, és szinte minden iparágban van helye. A felhasználási lehetőségek száma végtelen, legyen szó reklámozásról, tájékoztatásról, szórakoztatásról vagy oktatásról. Az alábbi cikkben azt a 7 előnyt emeltük ki, amelyek az ügyfeleink visszajelzései alapján, számukra a legnagyobb értéket szokták teremteni.


1. Eladások növelése


Egyes felmérések szerint, a vásárlók 67%-a állította, hogy gyakran vásárol olyan terméket, amelyet digitális táblán látott, és

az amerikai fogyasztók 76%-a ment már be azért egy üzletbe, mert megtetszett neki egy digitális kijelzőn látott hirdetés.

A felgyorsult világunkban az emberek figyelméért a harc kiélesedett, és a hagyományos, statikus hirdetések már nem mindig ütik meg az ingerküszöböt. Ha összevetjük, hogy mekkora hasznot hozhatnak ezek a vásárlások, és mennyit kell befektetni egy kijelzőbe, láthatjuk annak a gyors megtérülését.


2. Adatgyűjtés


Sokan nem is gondolnak rá, hogy az interaktív digitális megoldásokkal a vásárlóközönségüket is jobban megismerhetik. Biztos mindenkinek ismerős, mikor az üzletből vagy a gyorsétteremből kifelé 5 arcból választhatunk, hogy mennyire voltunk elégedettek. Hasonlóképpen végezhetünk elégedettségmérést, vagy gyűjthetünk feliratkozókat. Az interaktivitást pedig kuponnal jutalmazhatjuk, ahol egy QR kód segítségével akár még több információt szerezhetünk a látogatóinkról.

monitorozni a digitális kijelző eredményét, monitoring the digital display

3. Elégedettség növelése


Az elégedettség növelése mindenki számára fontos, hiszen a brand iránti elköteleződést hozza magával, legyen szó üzletekről, éttermekről, hotelekről, oktatási vagy egészségügyi intézményekről, de akár irodákban a munkavállalók elégedettségéről. Azáltal, hogy tájékoztatjuk őket, plusz információkhoz juttatjuk, ezzel megkönnyítjük a döntésüket. Egyre több a tudatos vásárló, akinek igénye van rá, hogy jobban megismerje a vásárolni kívánt terméket – a digitális táblák pedig remek lehetőséget nyújtanak, hogy kiemeljék azok előnyös tulajdonságait, vagy akár videós tartalommal bemutassák azokat.


4. Több nyelvű információ


Sok külföldi ellátogat hazánkba, ahol szívesen látogatják a fürdőinket, hoteleket, éttermeket és üzleteinket, de a magánegészségügyben vagy az üzleti szférában se elhanyagolható a jelenlétük. A közös nyelv használata gyakran nehézséget jelent, pláne, ha széleskörű tájékoztatásra van szükség. Az érintőkijelzőkön választható nyelven tájékoztathatja a vásárlóit, vendégeit, sőt, akár azon keresztül is foglalhatnak időpontot bizonyos szolgáltatásokra. Ezzel mind az elégedettséget, mind az eladásokat növelve.


5. Azonnaliság és kényelem


Ami miatt gyakran döntenek ügyfeleink a digitális kijelzők bevezetése mellett, az a nyomtatás fáradalmainak elkerülése. Habár apránként olcsóbb, a logisztika, a kihelyezés, az esetleges hibák javítása rengeteg erőforrást igényelnek, és a nap végén mégsem lesz gazdaságosabb a nyomtatott tartalom. A kijelzőket elég mindössze egyszer felszerelni, onnantól akár a világ másik végéről, távmunkában is pillanatok alatt cserélhető vagy javítható a tartalom. Ráadásul nem kell erőforrást találni rá különböző időszakokban, például év végén a két ünnep között. Elég egyszerűen csak előre elkészíteni a tartalmat, és időzíteni azt, hogy mindig aktuális legyen!

6. Interaktivitás


A vevői, vendégei, ügyfelei saját maguk nézhetnek utána a digitális kijelzőkön az információknak. Nem szükséges egy munkatársat keresni, aki útba igazítja őket, vagy időpontot keresgélni a naptárban. Egyszerűen csak odamennek a digitális táblákhoz, és a saját tempójukban, kényelmesen elolvassák, amit szeretnének, a felesleges, számukra nem releváns információkat átugorva. Jól hangzik, ugye?

Samsung touch display, digitális érintőképernyős kijelző, interaktív vevőtájékoztató kijelző


7. Emlékezés és visszahívási arány javítása


Van, hogy nem csupán az azonnali vásárlásra ösztönzés a cél, hanem az ügyfeleit, vevőit a közelgő eseményekről, promóciókról szeretné tájékoztatni, hogy később is visszatérjenek. Ilyenkor a cél, hogy a hirdetés igazán emlékezetes legyen.

A digitális táblákon látott hirdetések visszahívási aránya kiemelkedő eredményeket érnek el;

47%-os a felidézési arányuk, megelőzve a 35%-os mobil és a 22%-os televíziós arányt.

Természetesen ehhez elengedhetetlen a jó tartalom is.

Sőt, van, hogy a digitális táblákon látottakról az emberek másokkal is beszélnek, ezáltal olyanokhoz is eljut az információ, akik nem látták a digitális táblánkat.



Kommentare


bottom of page